Menü

„A vízkincset nem apáinktól örököltük, hanem unokáinktól kaptuk kölcsön!”
Főoldal
Vendégkönyv
2018. április 22. vasárnap - Csilla,Noémi napja - 06:44

Vendégkönyv

Tisztelt Fogyasztók!

Üdvözöljük cégünk vendégkönyvében! Kérjük, ossza meg velünk észrevételeit az alábbi mezők kitöltésével!


Neve: *
E-mail címe:
Hozzászólás: *
Ellenőrző kód: *    
 
 
* a csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező!


Mutat:

MShinom 2018-04-19 00:31:56
Мобильный, выездной шиномонтаж в Москве и МО круглосуточно!
Мтс: +7(915)448-25-25
Мегафон: +7(495)908-97-71
Хранение шин.
Шиномонтажные работы. Переобувка шин. Снятие секреток. Ремонт проколов и порезов.
Выездной шиномонтаж 24 часа в Москве и МО.
Звоните!
Ildiko Mitchell 2018-03-27 08:44:50
Erdeklodom,hogy tesznek -e fluoridot a vizbe?Valaszukat elore is koszonom!Udvozlettel:Ildiko.
Bakonykarszt Zrt. 2018-03-27 11:02:04
Tisztelt Ildikó!
Érdeklődésére melyben az ivóvízhez történő fluorid adagolásra kérdez rá a következő tájékoztatást tudjuk adni.
Társaságunk üzemeltetési területén szolgáltatott ivóvíz minősége a 201/2001. (X. 25.) Korm. rendeletben előírt határértékeknek megfelel.
A szolgáltatott ivóvízhez fluoridot nem adagolunk és nem is adagoltunk korábban sem.
Kérjük fenti tájékoztatásunk szíves elfogadását.

Üdvözlettel:
Soósné Harsányi Sarolta
üzemviteli osztályvezető
Teke Rita 2018-03-20 10:31:56
2018. marcius 16-án veszprémi családi házunkba megérkezve a pinceszinten 40 cm magasságban találtunk szennyvizet. Első dolgunk a tűzoltók hívása volt, mivel a további károk megakadályozása végett mihamarabb meg akartunk szabadulni a szennyvíztől. A tűzoltók kb 10 percen belül ott voltak, de mivel a ház aknájában 1 m víz állt közölték dugulás van ez a Bakonykarszt dolga megoldani ők nem tudják hova szivattyúzni a vizet. Mi is és ők is próbálták elérni a Bakonykarszt 24 órás hibabejelentőjét ( gondolom a tűzoltóknál ez rögzített vonalról megy) nem sikerült. Kaptunk egy hivatalos visszahívást a tűzoltóktól, hogy a hibabejelentő elérhetetlen, áramtalanítják a házat hétfőig várni kell esetleg ha van Bakonykarsztos ismerős úgy lehet tenni valamit.Szerencsére volt! Az utcában már ugyanazon a helyen volt dugulás, esetleg érdemes lenne műszakilag ellenőrizni, ill a honlapról levenni a 24 órás hibabejentőt ami ugye nem létezik, marad az ismerős útján megoldom vagy elázok, áram nélkül megfagyok az ünnep végéig! Feltétlen kérem az ügy kivizsgálását! Üdv, Teke Rita
Bakonykarszt Zrt. 2018-03-21 11:05:05
Tisztelt Teke Rita!

Hozzánk intézett elektronikus levelére válaszolva a következőket közlöm Önnel:

• A telefonos ügyfélszolgálatunk rendszere és az ott elhangzó szövegek, szövegrészek jogszabályban meghatározottak, attól eltérni sajnos nem áll módunkban. Mi is tapasztaltuk, hogy néha bizony próbára teszik a tisztelt felhasználók türelmét, de ezen sajnos a jelenlegi jogszabályok tükrében nem változtathatunk.
• Tájékoztatom, hogy a jelzett hétvégén sem volt okunk és lehetőségünk az „ünneplésre” mert kollégáim extrém sok meghibásodásra kellett, hogy felvonuljanak. A veszprémi diszpécser telefonja folyamatosan leterhelt volt, mert a csapadékos időjárás (és a szennyvízcsatorna hálózatba szabálytalanul bevezetett csapadékvizek) bizony csatornahibákat és elöntéseket okozott szerte a megyében. A DRV Zrt. működési területén (az oda való veszprémi hibák bejelentése felesleges, mert nem tudnak intézkedni az ügyében) keletkezett hibákról nincs adatunk, de vélhetőleg ők is hasonló cipőben jártak. A veszprémi Reguly utcába Szentkirályszabadjáról ment a duguláselhárító gépkocsi, ahonnan a hiba elhárítását követően haladéktalanul indult is a következő címre.
• A „csatornára kötésük hivatalosságát” nem vitatjuk, hiszen az évek óta rendezett, azzal kapcsolatban kritikai észrevételt nem tehetünk. A csatornára való rácsatlakozásuk műszaki megoldása az, ami az elöntést okozta, és ami a jövőre nézvést is elöntési veszélyeket hordoz magában. Ezúton hívom fel nagybecsű figyelmét arra, hogy az érvényben lévő jogi szabályozás szerint az ingatlan előtt húzódó szennyvíz törzshálózat fedlapszintje (ez gyakorlatilag az utcán lévő csatornaaknák fedlapjának a magasságát jelenti) alatti szifonszinttel rendelkező lefolyók (ez a z alagsorban/pincében lévő csatornacsonkokat jelenti a gyakorlatban) esetén a felhasználónak kell az ingatlan elöntés elleni védelmét biztosítania. A fenti esetben a jogalkotó pontosan az Ön (Önök) esetét próbálta vázolni, miszerint az utcai közcsatornán keletkezett dugulásból származó elöntések, ne a felhasználónál okozzanak galibát, hanem az utcán jelentkezzenek, így jelenség kialakulása (és annak elhárítása) a közterületre essen. Javaslom, hogy a jövőben, a hasonló kellemetlenségek elkerülése érdekében valaminő műszaki megoldást (pl.: a térszín alatti csatornacsonkok megszüntetése, visszaáramlást gátló szelep beépítése, kényszer-áramoltatású rendszer kiépítése… stb.) alkalmazni szíveskedjenek!

Kérem engedje meg, hogy az okozott kellemetlenségért ezúton is elnézését kérjük, és remélem, hogy kapcsolatunk a jövőben zökkenő mentesebben fog alakulni!

Tisztelettel:
Somodi Ferenc
üzemmérnökség-vezető
Béres Zsolt 2018-02-28 08:31:53
Tisztelt Szolgáltató!

2018.02.27-én este kb. 11-órától a Veszprém, Jutasi út 65 lakástömbben nincs vízellátás. Az ember ezt elkönyveli, tudomásul veszi. 28-án reggel ismét semmi. Az "udvarban" nincs lajtos kocsi. Az ember tudomásul veszi ezt is, rendben van. Megoldja máshogy. De az, hogy 7- órakor munkába menet a Séf-krajcár étterem privát udvarában bent áll az ivóvíz álló teherautó, az számomra elfogadhatatlan. Miért élvez elsőbbséget egy étterem vízellátása, mint egy megközelítőleg 1000 ember (óvodás, iskolás, dolgozó, idős ember) vízellátása? Illetve,ha egy étterem meg tudja ezt oldani, hogy reggel legyen víz, akkor egy szolgáltatónak miért nem érdeke ez?
Üdvözlettel: Béres Zsolt
Bakonykarszt Zrt. 2018-02-28 15:21:39
Tisztelt Uram!

A vízszállító gépkocsink a csőtöréssel érintett területre ma hajnalban (5 óra 6 perckor) ment ki. Azóta kint tartózkodik a munkaterületen, és azóta csak tankolni (ivóvizet utántölteni) jött be fél tízkor a telephelyünkre. Természetesen nem élvez senki elsőbbséget a vízellátás során (jogszabály szerint az egészségügyi intézmények kiszolgálása elsőbbséget élvez, de az Ön által jelzett eset nem ide tartozik), így bárkit kiszolgál ivóvízzel. Amennyiben felkeresik a gépkocsinkat a gépkocsivezető készséggel kiszolgál minden felhasználót. Ez történhetett az étterem esetében is, de ez nem zárja ki azt sem, hogy bárki, bármikor odamehet a gépkocsihoz és vizet vételezhet belőle. Ha esetleg nagyobb az ellátandó terület, akkor a diszpécser kollégámnál is lehet jelezni a felmerült igényt és átvezényli a gépkocsit a kívánt helyre. A jelentkezett igényeket mindig a beérkezés sorrendjében, illetve a fogyasztási súlypontban próbáljuk kiszolgálni, úgy, hogy mindenki hozzájusson a vízhez és minél kevesebbet kelljen várakoznia.

Szíves megértésüket megköszönve:

Somodi Ferenc
Bartus Tatjana 2018-02-28 08:03:57
Tisztelt üzemeltető!Ma,2018.02.28. Veszprém Jutasi u.61. nincs vízellátás, miért nem hasznaljak az web oldal a lakosság tajekoztatásara, miért nincs közlemény ?
Bakonykarszt Zrt. 2018-02-28 08:27:04
Tisztelt Bartus Tatjana!

Köszönjük észrevételét!
A BAKONYKARSZT Zrt. a honlapján a tervezett üzemszüneteket jeleníti meg. Az Ön által írt vízhiány egy csővezeték meghibásodásából fakad, tehát nem tervezett üzemszünet. Ettől függetlenül most megjelenítettük honlapunkon is.

Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+36203907142
Láposi Roland 2018-02-08 02:05:00
Jónapot kivánok!
Érdeklodnék, hogy a nagyvázsonyi szennyvíztisztító telep kornyezetében lévo teruletek hidrogeologiai sajátosságaival kapcsolatban kivel lehet konzultálni.
Udvozlettel:
Láposi Roland
Bakonykarszt Zrt. 2018-02-08 09:59:06
Tisztelt Láposi úr!

Köszönettel vettük tárgyi bejegyzését, mellyel kapcsolatban jelezzük, hogy a megjelölt témában, a felmerült kérdések megválaszolása érdekében - lent megadott elérhetőségeim valamelyikén - engem kereshet.
Javaslom, hogy a holnapi napon (2018.02.09. péntek) 9:00-12:00 között egyeztessünk telefonon a tájékoztatás Ön számára kedvező módja felől. Elfoglaltságom miatt a mai napot leszámítva, természetesen más időpont is megfelelő az egyeztetéshez.
Amennyiben megadja telefonszámát, és megjelöli az Ön számára alkalmas időpontot, telefonon felhívom.

Üdvözlettel:

Szerencsi László
vízkészlet-gazdálkodási csoportvezető
BAKONYKARSZT Zrt.
Géczy Jánosné 2018-02-05 16:55:38
Tisztelt Szolgáltató! Szeretnék regisztrálni, hogy e-számlát kaphassak a jövőben, de a rendszer nem ad biztonsági kódot hozzá. Kérem mielőbb javítsák ki a hibát, üdvözlettel: Géczy Jánosné
Bakonykarszt Zrt. 2018-02-07 08:53:02
Tisztelt Géczy Jánosné!

A probléma technikai jellegű volt és megoldottuk. Köszönjük jelzését és segítőkész hozzáállását!

Tisztelettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+36203907142
Szabóné Kóródi Csilla 2018-02-01 09:17:42
Tisztelt Bakonykarszt ZRT.!

Regisztráltam, hogy interneten keresztül tudjam elintézni a vízfogyasztásommal kapcsolatos teendőket, ezért csodálkozom azon, hogy a fiókomba belépve nem jelenthetek be óraállást, csak akkor, ha utalással teljesítem a fizetést. Az áramszámlámat is csekken fizethetem, mégis mindent elintézhetek az EON-os ügyfélfiókomban. Igaz, hogy külön is be lehet itt jelenteni e felületen a vízóraállást, de szerintem az ügyfélfiók erre is való, függetlenül attól, hogy az ember milyen módon fizet. Ezért azt kérem, itt is tegyék lehetővé ezt a funkciót is, fizetési módtól függetlenül. Én továbbra is csekken szeretnék fizetni, aminek természetesen van indoka a magam számomra.

Tisztelettel:

Szabóné Kóródi Csilla
Bakonykarszt Zrt. 2018-02-07 08:46:34
Tisztelt Szabóné Kóródi Csilla!

Társaságunknál költségtakarékossági és környezetvédelmi okokból csak az e-számlára regisztrált ügyfelek jelenthetnek be mérőállást az on-line ügyfélszolgálati felületen. Ennek az az oka, hogy nem szeretnénk, ha jelentősen megnőne a soron kívüli papír alapú számlák száma.
Attól függetlenül, hogy Ön e-számlára regisztrál természetesen a díj kiegyenlítését megteheti csoportos beszedési megbízással, utalással, vagy bankkártyás fizetéssel is és így már bejelenheti óraállását elektronikusan is!

Tisztelettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+36203907142
Albert Rita 2018-01-29 13:20:36
Tisztelt Bakonykarszt Zrt!

A  Bakonykarszt, mint  környezetbarát társaság, és a tisztaság elkötelezett híve, ugyan már!
Ha ez nem csak egy szlogen volna,akkor a Zirci  Vízműnél már rég megszűntették volna, azt  ami ott van. Érdekes, hogy a nagy elhivatottságban  senkit  nem zavar, hogy az  albérlők a kutyájuk után nem takarítanak  az egész füves udvar nem más ,mint  egy  kutyaszar  telep, undorító  ahogy kinéz az egész. Hol van itt  a tisztaság,  környezetvédelem? Ki hiszi el hogy máshol is nem ez van?  Ha ezt valaki is komolyan venné, már rég nem ezek az "emberek" laknának ott.  

Szokásos sablon válaszukat köszönöm, nem kérem, csak mint tényt közöltem.


Képek facebookon!
Balogh Tiborné 2018-01-05 18:28:25
Tisztelt Szolgáltató !
Azt szeretném megkérdezni, hogy a 2018.évi karbantartás és azt követő fertőtlenítés mikor várható a pétfürdői ivóvízhálózat területén ?
Köszönettel
Szabó László Miklós 2017-12-15 12:38:58
Tisztelt Ügyintéző!
Köszönetemet szeretném kifejezni munkatársaiknak a gyors, pontos, szakszerű segítségért és munkavégzésért. Áldott, szép Karácsonyt kívánok mindnyájuknak.
Tisztelettel:
Szabó László Miklós
Kis Virág 2017-12-08 21:22:25
Tisztelt Ügyintéző!
Regisztrált felhasználóként, e-számlát igényelve az On-line ügyfélszolgálaton csak felhasználói adatokat és információkat találok, de számlaközpont felületet nem látok, s a keresőben sem hoz rá találatot. Hol tudnám a leggyorsabban rendezni a díjfizetést, mert a http://bakonykarszt.hu/index.php?pg=payment oldalon igen sok adatot be kell gépelni.

Köszönettel.
Bakonykarszt Zrt. 2017-12-08 21:40:12
Tisztelt Felhasználónk!

Az alábbi linken bejelentkezhet a Számlaközpont felületén a saját profiljába:
https://www.szamlakozpont.hu/bejelentkezes
Itt meg tudja tekinteni az eddig a rendszerben keletkezett és tárolt számláit, valamint a számla tételére állva a bankkártyás ikont elindítva rendezheti is azt. Ebben az esetben nem szükséges a számla adatainak felvitele!

Üdvözlettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
+36203907142
Kis Virág 2017-10-24 21:11:04
Tisztelt Ügyintéző!
Érdeklődni szeretnék, hogy előreláthatólag mikortól lesz lehetőség az e-számlákat bankkártyás fizetéssel kiegyenlíteni, mert a tájékoztatóban csak a banki átutalás vagy a csoportos beszedés opcióit említik.
Köszönettel.
Bakonykarszt Zrt. 2017-10-24 22:01:53
Tisztelt Kis Virág!

Az alábbi linken már most is ki tudja egyenlíteni számláját bankkártyás fizetéssel:
http://bakonykarszt.hu/index.php?pg=payment
Abban az esetben, ha Ön OnLine ügyfélszolgálatunkra regisztrált Felhasználónk és e-számlát kap, a Számlaközpont felületén szintén megteheti ezt.

Tisztelettel: Petrovai Péter
+3620-390-71-42
Kunszt Zoltán 2017-10-04 15:06:33
A felhasználó személyében bekövetkezett változás bejelentését illetően az ügyfélszolgálat igen hiányos.
Az igazgatóság figzelmébe ajánlom a Debreceni Vízmű
honlapján található Ügyfélszolgálat/Felhasználó változás
alatti leirást. Ajánlom, hogy adaptálják az ott találtat a saját
ügyfélszolgálatukhoz. Szegény ügyintézőik nem tudják a nem teljesen szabványos eseteket kezelni mert errre nincs
irises dokumentumuk. Ez stresszeli mind az önök ügyfélszolgálatát mind a felhasználókat.
Szívélyes üdvözlettel.
Bakonykarszt Zrt. 2017-10-06 09:17:27
Tisztelt Kunszt Zoltán Úr!

Személyes egyeztetéssel a felmerült problémát megoldottuk.
Köszönjük, hogy észrevételével segítette munkánkat.

Üdvözlettel:
dr. Kizlinger András
BAKONYKARSZT Zrt.
Péter György 2017-08-17 19:45:55
Tisztelt Ügyintéző! Kérem átadni köszönetemet átadni Fadromás munkatársaiknak, kik Peremartonban a Jázmin utcában a csatorna dugulás elhárítást 4m3 vízzel profi módon megoldották. Tisztelettel: Péter György +36303828094
Bakonykarszt Zrt. 2017-08-18 05:54:54
Tisztelt Péter György!

Köszönjük kedves sorait és átadjuk személyesen megnevezett kollégáinknak is!

Üdvözlettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.

Hoffmann Ákos 2017-08-04 14:53:11
Tiszteletem!
Gusztustalannak tartom, hogy egy ügyfél szolgáltat maximum 14 óráig elérhető! Én is ugyan ebben a munkakörben dolgozom és legalább este 20 óráig állunk ügyfeleink rendelkezésére. Kész vicc, amit ez a szerencsétlen cég leművel.
Bakonykarszt Zrt. 2017-08-05 07:17:44
Tisztelt Hoffmann Ákos!

A BAKONYKARSZT Zrt. Ügyfélszolgálata az érvényben lévő és illetékes hatóságok által elfogadott Üzletszabályzat szerint minden hétfőn reggel 8 órától este 20 óráig, a hét további munkanapjain reggel 8 órától délután 14 óráig áll kedves Felhasználóink rendelkezésére. Ezzel a nyitvatartási renddel megfelelünk az érvényben lévő jogszabályi előírásoknak. Ügyei intézésében telefonon, interneten és postai úton is eljárhat.

Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
VARGA ATTILÁNÉ 2017-07-04 15:53:19
Nem értem miért? Ezt a választ kaptam: A regisztrációs kérelmet sajnos nem áll módunkban befogadni.
Lehetséges okok:
Az Ön által megadott azonosító hibás.
Az Ön által megadott e-mail címet már más ügyfelünk használja. Az azonosító jó, az email címről még nem regisztráltam. Mi a teendő?
Bakonykarszt Zrt. 2017-07-05 06:06:15
Tisztelt Varga Attiláné!
Kérem ellenőrizze még egyszer személyes adatait és próbálja újra a regisztrációt. Adatai egyeztetésében Ügyfélszolgálataink rendelkezésre állnak. Amennyiben újra sikertelen lenne a próbálkozás keresse fel lakóhelye szerinti Ügyfélszolgálatunkat személyes adategyeztetés ügyében.

Tisztelettel: Petrovai Péter
Cserkész Tibor 2017-06-07 12:51:11
Tisztelt Szolgáltató!
Korábbi kérdéseim egy részére választ kaptam, miszerint "a hatályos jogszabályi előírás szerint a víziközmű-szolgáltató az igénybejelentést el kel, hogy utasítsa mindaddig, amíg a felhasználási helyre vonatkozóan a lejárt határidejű vagy vitatott díjtartozás áll fenn."
Kerestem ezt a kötelezettséget a 2011. évi CCIX. törvényben, de nem találtam. Az 51.§. (5)bek. és az 58.§. (1)bek. szerint a szolgáltató korlátozHAT, felfüggesztHET, stb, tehát nem törvényi kötelezettség, hanem lehetőség. Természetesen érthető, hogy a szolgáltató érdeke a tartozás beahajtása, de elképzelhető, hogy erősebb érdek egy szolgáltatás biztosítása egy fizető ügyfélnek. Ezt az adott körülmények mérlegelésével lehetne eldönteni.

Másik kérdésemre nem kaptam választ, hogy számomra milyen költséggel jár a korlátozás feloldása? Kaphatok-e információt a a díjakról az ingatlan megvásárlása előtt, vagy csak tulajdonosként fogok szembesülni a víz- és csatornabekötés költségeiről?
Üdvözlettel: Cserkész Tibor
Gere Éva 2017-06-06 17:00:16
Próbáltam regisztrálni,de nem fogadta el az adataimat?vajon miért?A felhasználó azonosítóhoz hány számjegyet kell írni?Amely név a számlán szerepel ,az van az adatoknál,vagy ez eltérhet?Köszönöm.
Bakonykarszt Zrt. 2017-06-07 06:10:42
Tisztelt Gere Éva!

A regisztráció menetéről és a szükséges adatokról a regisztrációs oldalon pontos információkat kap:

A regisztrációhoz szükséges 8 számjegyű ügyfél azonosítót a vízdíjszámlán a "Felhasználó azonosító száma" mezőben található. Kérjük, mind a 8 számjegyet tüntesse fel a regisztráció során!

Az itt megadott e-mail címre fogja küldeni a program Önnek a jelszót, és minden értesítést a jövőben. Kérjük, olyan e-mail fiók címet adjon meg itt, amelyhez biztosan van hozzáférése! Az Ön által megadott e-mail címmel, és a válaszüzenetünkben található jelszóval tud belépni a rendszerbe. Kérjük, a jelszót bejelentkezés után lehetőleg változtassa meg a Profil menüpont alatt.

A név, anyja neve, születési hely és születési dátum mezőkbe azokat az adatokat kell beírni, melyeket Ön a szerződéskötéskor megadott.

Amennyiben a regisztráció során Ön által megadott adatok nem egyeznek a nyilvántartásunkban található adatokkal, a program hibaüzenetet küld Önnek. A hibaüzenet azonban nem tartalmazza a hiba pontos leírását az esetleges visszaélések elkerülése érdekében. Ezért – amennyiben a regisztráció során bármilyen probléma merül fel – kérjük, hogy hívja telefonos ügyfélszolgálatunkat a 88/423-222-es telefonszámon, ahol munkatársaink készséggel segítenek a regisztrációval, illetve a bejelentkezéssel kapcsolatos kérdésekben.

Tisztelettel: Petrovai Péter
BAKONYKARSZT Zrt.
Cserkész Tibor 2017-05-26 19:59:24
Tisztelt Szolgáltató!
Arról szeretnék érdeklődni, hogy ha egy ingatlanon tartozás miatt korlátozást vezetnek be, akkor ezen ingatlant megvásárolva, miként kérhetem a korlátozás feloldását? A meglévő tartozástól függetlenül én tudok-e szolgáltatási szerződést kötni? Számomra milyen költséggel jár a korlátozás feloldása? Kaphatok-e információt a a díjakról az ingatlan megvásárlása előtt, vagy csak tulajdonosként fogok szembesülni a víz- és csatornabekötés költségeiről?
Üdvözlettel: Cserkész Tibor
Bakonykarszt Zrt. 2017-05-29 08:46:47
Kedves Cserkész Tibor Úr!

Igénybejelentését követően a víziközű-szolgáltató köteles vizsgálni, hogy az adott felhasználási helyen nyilvántart-e hátralékot. A hatályos jogszabályi előírás szerint a víziközmű-szolgáltató az igénybejelentést el kel, hogy utasítsa mindaddig, amíg a felhasználási helyre vonatkozóan a lejárt határidejű vagy vitatott díjtartozás áll fenn.

A BAKONYKARSZT Zrt. hatályos üzletszabályzata a tulajdonosváltozás esetén az alábbi eljárásrendet alkalmazza:

A Felhasználó/Tulajdonos, illetőleg az Elkülönített vízhasználó személyében beállott változást a régi és új Felhasználó/Tulajdonos, illetőleg Elkülönített vízhasználó együttesen köteles a vízmérőállás megjelölésével a változástól számított 30 napon belül a Szolgáltatónak bejelenteni. A bejelentés elmulasztása esetén az abból eredő károkért a korábbi Felhasználó és az új Felhasználó, illetőleg az Elkülönített vízhasználó egyetemlegesen felel.


A fentiek alapján kérjük, hogy az eladóval együttesen szíveskedjenek felkeresni ügyfélszolgálatunkat.

Üdvözlettel:
BAKONYKARSZT Zrt.

164 db összesen
ÜGYFÉLSZOLGÁLATAINK,
ÜZEMEGYSÉGEINK
ELÉRHETŐSÉGEI

hírleveleink

On-line Ügyfélszolgálat Mobil Alkalmazás
 
Várpalota térségi bántapusztai vízbázis biztonságba helyezése
KEOP-2.2.3/B/09-11
-2011-0003
Magyarország megújul


Készítette: